Reklamační řád

Reklamační řád – Farma Natura

1. Úvodní ustanovení

Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky uplatnění práv spotřebitele z vadného plnění (reklamace) při nákupu zboží v síti prodejen Farma Natura provozované společností Richemont Trade s.r.o., IČO: 04625498DIČ: CZ04625498
Grafická 3365/1, Smíchov, 150 00 Praha



Reklamační řád je zákazníkovi k dispozici na každé prodejně Farma Natura a na webových stránkách provozovatele.
Zakoupením zboží zákazník potvrzuje, že se s tímto reklamačním řádem seznámil a souhlasí s jeho obsahem

Kupující (dále jen „zákazník“) potvrzením o převzetí zboží stvrzuje, že se s tímto reklamačním řádem seznámil a souhlasí s jeho obsahem



2. Místo a způsob uplatnění reklamace

Reklamace se uplatňuje:

osobně v kterékoliv z prodejen Farma Natura, nebo

zasláním reklamovaného zboží na adresu:
Richemont Trade s.r.o., Vranové 13, 468 22 Malá Skála

K reklamaci je nutné vždy přiložit originál nebo kopii dokladu o nákupu (účtenku či fakturu), ze které je patrné, že zboží bylo zakoupeno v síti prodejen Farma Natura.

Reklamace uplatněné bez předložení dokladu o nákupu nemohou být uznány

3. Podmínky přijetí reklamace

Zboží musí být vráceno kompletní, včetně původního obalu, pokud to jeho charakter umožňuje.

U chlazených a mražených potravin nesmí být přerušen teplotní řetězec. Zboží, které bylo skladováno nebo přepravováno mimo doporučenou teplotu, nelze z hygienických důvodů přijmout k reklamaci

Zboží podléhající rychlé zkáze (např. pečivo, čerstvé maso, uzeniny, mléčné výrobky, ovoce a zelenina) lze reklamovat nejpozději do 24 hodin od zakoupení, a to pouze tehdy, pokud je zboží předloženo v původním obalu nebo v podobném stavu, který umožňuje jeho objektivní posouzení

Zjevné vady (např. mechanické poškození obalu, zjevná zkaženost apod.) je zákazník povinen reklamovat ihned při převzetí zboží, jinak nemusí být reklamace uznána4.

Způsob vyřízení reklamace

Po převzetí reklamace bude sepsán reklamační protokol s uvedením:

data uplatnění reklamace,

popisu vady,

požadovaného způsobu vyřízení


O oprávněnosti reklamace rozhodne zodpovědná osoba bez zbytečného odkladu, nejpozději do 10 pracovních dnů, ve složitějších případech nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

Reklamace může být vyřízena:

*výměnou zboží za nové,

*přiměřenou slevou z kupní ceny,

*vrácením kupní ceny,

*nebo zamítnutím, pokud se reklamace ukáže jako neoprávněná

*Jinou náhradou

5. Zboží, na které se reklamace nevztahuje

Reklamaci nelze uznat, pokud:

zboží bylo poškozeno neodborným zacházením, skladováním či přepravou,

došlo k uplynutí doby minimální trvanlivosti nebo spotřeby,

zboží bylo částečně zkonzumováno, znehodnoceno nebo pozměněno,

zboží bylo skladováno v rozporu s pokyny uvedenými na obalu, například byl přerušen teplotní řetězec


6. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je v souladu s občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (zákon č. 634/1992 Sb.).
Provozovatel si vyhrazuje právo tento řád kdykoli aktualizovat nebo měnit.

V případě nejasností se zákazník může  kontaktovat provozovatele na e-mailové adrese: info@farmanatura.cz
.

Platnost od: 1.1.2020
Provozovatel: Richemont Trade, s.r.o.
IČO: 04625498
DIČ: CZ04625498
Grafická 3365/1, Smíchov, 150 00 Praha